perjantai 9. elokuuta 2013

45. Loma lähenee loppuaan..

No jopas loma meni nopeesti, eihä tässä oo enää kun ihan pari päivää ennenku koulunpenkit taas kutsuu uhkaavasti.. No, oon kerranki ajoissa, oon ostanu jo kaikki kirjat ja koulujutut ja vaateostoksillakin kävin, joten voin ihan rauhassa viettää näitä viimeisiä vapauden hetkiä. 

Ens vklp ois muuten aluekisat, voi herranjumala.. Niihinkin pitäs ehkä jaksaa ilmottautua, luokkina varmaan se tuttu ja turvallinen 80cm ja 90cm vielä. No, ehkä sitten maanantai-iltana minuuttia ennen ilmoajan sulkeutumista käyn itteni sinne lykkäämässä!

Kotiuduin eilen myös valkkaleiriltä, siitä en valitettavasti jaksa tarinoida mitään ihmeitä, saatte siitä nyt pelkästään kuvapostauksen, sorry..! Illin posekuvat olen ottanut itse, ratsastuskuvia on ottanut Maiju, Kata ja Juuli! Ainiin ja heehee, olin neljäs leirikisoissa, hyvä minä ja Illi! ei päästy uusintaan kun _ensimmäinen_ este meni ja tippu, ai että kyrsi ja pahasti. Ois päästy metriä menemään, mutta oman mokan takia se meni siinä, asd.

Illi näytti näitä parhaita puoliaan...
ei oo kyllä turhan läski hevone..
muuli
A-merkin koulukoe, läpi päästiin! 149p ja 55.2%
tuo asento <3 mutta koittakaapa ite istuu Illin keskiravissa...
tuo rusetti <3
Manta oli ihan paras <3 rakastuin kyllä heti, vaikka oliki vähä spagetti, pienempi ku Illi ja tollanen bambi :3
"hei beibi voitko kuvitella mä oon SPACEMAAaan!" tultii vähä juuree ilmeisesti..
hups
vähän paremmi osuttii!
"hei, voisko tää kakka loppuu jo KIITOS!" nipsu ei oikei oo miun hevone..
pulu!
öööö tuo asento :'D käsi seikkailee iha omilla teillään ja oh god.. pienet esteet on kyllä iha syvältä
vähän parempi ku esteet nousee..
viimenen päivä ja älytön kaatosade, tosi kivaoli kipeenä vielä hypätä! mutta huomatkaa vallan hemaiseva cocacola-este! c: Raahattiin nuo pullonpuolikkaat jostain vintin perältä, ei oltu kuulemma käytetty 15 vuoteen ainakaan :D

2 kommenttia:

  1. meri vihdoi postailit ! ja ihana illi, lähetä sille hali multa ja säki saat pari ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep, en oo oikei jaksanu nytte xD mää lähetän ja otan vastaa ;) ♥

      Poista

Kaiken © Meri Tukiainen 2015, ellei toisin mainita!