sunnuntai 17. toukokuuta 2015

128. Uusi alku?

Nyt näin taas hevosharrastuksen jäädessä tauolle luonnollisesti blogikin hiljenee siksi aikaa, luultavasti nyt on luvassa vähän pidempiaikainen tauko. Syynä tähän on syksyllä _toivottavasti_ opiskelemaan lähtö, ja köyhänä opiskelijana ja autottomana minulla ei ole mahdollisuutta jatkaa ratsastamista aktiivisesti. Mutta nyt uusien tuulien puhaltaessa, olen suunnitellut pistäväni pystyyn toisen blogin, nimittäin taideblogin. Sain tällä viikolla itselleni uudet pastellikynät, jonka seurauksena piirrustusintoni nousi taas huippuunsa ja voisin piirtää kaiken, mikä silmän eteen vaan sattuu.

Mutta nyt kysyn teiltä, mitä mieltä te olette, pitäisikö tehdä uusi, tällä kertaa piirtämiseen suunnattu blogi, jonne tulisi sitten materiaalia huomattavasti useammin, kuin tänne hevosblogin puolelle? Jaksaisiko kukaan lukea sellaista blogia, missä postaukset koostuvat lähinnä kuvien piirtovaiheista ja valmiista kuvista tms? Olen myös tällä hetkellä vailla hyviä mallikuvia erilaisista eläimistä, joten jos omaat hyviä kuvia karvaisista kavereistasi ja haluaisit antaa niitä minulle malliksi, laita sähköpostia tulemaan osoitteeseen meridaa@hotmail.fi!

3 kommenttia:

  1. Minua ainakin kiinnostaisi sellainen taideblogi! :)

    VastaaPoista
  2. Kiva banneri!:) Ärsyttävää, kun Bloglovinin kautta noita ei nää vaan pitää aina vierailla blogissa netin kautta...
    Mua ainakin kiinnostaa taideblogi, vaikka ei niistä hirveästi hyötyä mulle ole kun oon niin onneton piirtelijä!:D Mutta tykkään kyllä katella sun piirtämiä kuvia ja ehdottomasti liityn lukijaksi jos sellaisen pistät pystyyn! Mutta miksei se voisi jatkua tälläkin puolella? Jatkaisit vaan sitten heppajuttuja, kun niitä aina välillä on :)
    Pyydätkö jotakin maksua piirtämistäsi kuvista?

    VastaaPoista

Kaiken © Meri Tukiainen 2015, ellei toisin mainita!